Kayıtlar

2013 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Balkonumuza Rüzgargülü

Resim
Balkonumuzu ilkbaharda düzenlemeye başladığımızdan beri rüzgargülü de koymak hep aklımdaydı. Nezih'te satılan gökkuşağı renkli rüzgargüllerini gözüme kestirmiştim ;) sonunda orta boy olanından aldık ama bu seferde balkonda koyacak yer sorunsalı çıktı. Önce bir saksıya sapladım ama rüzgar kuvvetli esince devrildi, sonra bir yere bağlasak mı dedik sonra eşim evde dolaşırken şişenin içine koyma fikrini ortaya attı. Ben de fırsat bu fırsat dedim hemen süslemeye başladım.

Yukarıda bitmiş halini gördüğünüz rüzgargülü için kullandığımız malzemelere gelirsek;

Bozcaada'dan bir şarap şişesi:), inciler, deniz kabukları, hasır ip, organze kurdeleler, daha önce lokum kutusu olan bir ahşap kasa, şişenin içine ağırlık yapması için ince beyaz taşlar ve çiçekler,...

Öncelikle şişeye hasır ipler bağlayıp deniz kabuklarını yapıştırdım.

Daha sonra ağız kısmına inciler ve altına da devrilmememesi için kasayı yapıştırdım.

Kasanın içinin boş görünmemesi için çiçekler yapıştırdım. Ben turuncu ve yeş…

Pembe Gelin Converse'i

Resim
Bir süredir direniş nedeniyle bloguma yazılarıma ara vermiştim. 1 aylık bu süreden sonra yeniden başlamalı dedim. Bu sürede çalışmaya devam ettim tabi, insanların mutlu anlarına tanıklık etmek, katkınız olduğunu bilmek herşeye rağmen çok güzel.
İnstagramdan beni ya da Vanilya Dizayn'ı takip edenler bilirler, Tuğçe Hanım için hazırladığımız pembe gelin converse'lerini. Tuğçe'nin blogumu takip ettiğini biliyorum bana fotoğraflarını ulaştırır belki o zaman sizinle bu güzel gelinin gelinlik ve converse'lerle çekilmiş fotoğraflarını da paylaşırım.
Bu şirin pembiş converseleri inciler, taşlar, dantel güpürler ve organze kurdelelerle süsledik;








Şimdi de beyaz converse'ler yapıyoruz başka güzel bir gelinimiz için. Ben de çok kıskandım dedim benim niye yok böyle süslü converse'im diye kendime de bir tane yapmaya karar verdim :) Onları da paylaşırım bitince gelin adaylarına fikir olur belki ;)
GELİN CONVERSE SATIN ALMAK İÇİN: www.vanilyadizayn.com

Ankara Genç İşadamları Balosu

Resim
Bu aralar çok yoğun geçen gündüzlerin ardından geceleri de sürekli bir yerlerde olunca bir türlü blogta gelişmelerden bahsedemedim...

2 haftadır da KOSGEB'in düzenlediği eğitimlerdeydim. İnanılmaz güzel ve eğlenceliydi, yeni yeni dostlar da edindim bu sayaede iyi ki katılmışım diyorum şimdi. Artık bir KOSGEB Girişimci Sertifikam var :)))




Neyse gelelim Ankara Genç İşadamları (ANGİAD) Gençlik Balosuna... Cumartesi akşamı Rixos Grand Ankara Otel'de düzenlenen balodan benim bir gün önce haberim olunca Ankara bir baştan bir başa 1 gün içinde gezildi elbise almak için, peki sonuç mu ne oldu ya ben elbiseleri beğenmedim ya beğendiklerim de beden kalmamıştı. En son çare geçen sezon Oleg Cassini'de denediğim elbiselerden birini alayım bari dedim. Yine yine yine beden yoktu her zaman olduğu gibi... Zaten satış politikalarını çözemedim onların 34 ve 36 beden en çok satan bedenleri ama hiç bir zaman ellerinde yok hep isterseniz getirtelim mantığındalar. Ben istemeden getirsene işte..…

Çok Uzaklardan, Patnos'tan Kağıt Ponponlarla 23 Nisan Çoşkusu

Resim
Geçen hafta kağıt ponponların yapımıyla ilgili bir post yapmıştım. Bu postta hem yapılışını hem de birçok yerde kullanıldığından bahsetmiştim ki benim aklıma gelmeyeni Aynur Öğretmen minikleriyle beraber yaptı. 
Aynur bana blogumun kazandırdığı arkadaşlarımdan biri:) Blogumdaki yazılarımı okuduktan sonra bana facebooktan mesaj atarak ulaşmıştı sonrasında arkadaşlığımız devam etti. Kilometrelerce uzakta da olsak samiyetini buralardan en içten şekilde hissettiğim özverili, değerli bir öğretmen kısa bir süre öncesine kadar da meslektaşımdı.

Ağrı Patnos İMKB İlkokulu'ndaki minik öğrencileriyle 23 Nisan için sınıflarını süslemişler ve o minik eller renk renk birbirinden güzel kağıt ponponlar yapmışlar. Bir de bizim için poz vermişler. Yerim ben onları ya:)))

,









Biliyorum ki bu postun yayınlanmasını bekliyorlar:) Ben buradan onlara kocaman öpücükler gönderiyorum. Gözlerinizdeki o pırıltı hiç sönmesin inşallah. Bayramınız kutlu olsun. Aynur Öğretmene, eşine ve onlar gibi nice emek veren,…

Lavanta Kokulu Bir Çekiliş

Resim
FundaModa'nın lavantalı bir çekilişi var katılmak için; http://funda-moda.blogspot.com/2013/04/hediye-lavanta-kokulu-banyo-seti.html?spref=bl

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Resim
Doğumgünü, babyshower, bekarlığa veda partisi ya da kına gecesi ya da ya da başka kutlamalarınız için süsleme olarak kullanabilceğiniz kağıt ponponları birçok düğün ya da organizasyon görmüşsünüzdür. 



Geçen gün yaparken yapımını blogta paylaşmak aklıma geldi o nedenle cumartesi günü fırsat bulduğum 10 dk içinde can havliyle hem yaptım hem fotoğraflamaya çalıştım. Gerçi fotoğraflara bakınca can havliyle olduğunu sizde anlayacaksınız zaten. Neyse önemli olan nasıl yapıldığı :)
Ponponların yapımı için öncelikle renkli pelur kağıda ihtiyacımız var ama biliyorum ki öyle kırtasiyeye gidip bulanabilecek bir kağıt değil. Yani beyazı her yerde var da renklisi biraz zor bulanabiliyor. O nedenle böyle bir durum için ben herkesin kolay ulaşabileceği krapon kağıdıyla yapımını anlatacağım. Herkesin ilkokuldan çok yakından tanıdığı adını hiç doğru söyleyemediği o kağıt işte.

Bu arada küçük bir uyarı bu 2 kağıt dışında denemeyin diğer kağıtlarla sonuç hüsran olacaktır. İnce dokulu kağıtlar lazım pon…

Hepiii Börtdey Bloggg

Resim
Bugün blogum büyümüş de 1 yaşında olmuş bile:) Bu da blogumun 100. postuna denk geldi :D   İyi ki varsın iyi ki seni açmaya karar vermişim:))) Bir sürü güzel arkadaşım oldu sayesinde bir sürü güzel insan tanıdım ve benim hayatımda gerçekten köklü değişikliklere sebep oldun. Daha da büyü inşallah blogum benim :)))


Bugün blogcuğumun 1 yaşını kutlayacağız. Haftaiçi de blogun 1. yaşı ve bana kazandırıdığı en önemli şey için vanilyalı bir çekiliş düzenlemeyi düşünüyorum;) Bakalım inşallah zaman ayırabilirim...

:) Hepiiiii börtdey bloggggg hepi  börtdey blogggg (:

Bu Aralar Ben ve Bir de Blogum Büyüdü mü Ne :)

Resim
Başlık kadar karışık hayatım şu ara sanırım ama yavaş yavaş bir düzene girmeye başladığını düşünüyorum. Son 1,5 aydır sabah kalkıyorum vanilya akşam yatıyorum vanilya tadında olduğu için bir de diğer bloga sürekli post girdiğimden sanırım buraya yazacak bir fırsat olmadı ama blogum da cumartesi günü 1 yaşında oluyormuş şimdiden erken kutlamalara başlayayım dedim:)
Bununla ilgili önümüzdeki hafta bir sürprizim olabilir belki;)
Kendimi de bu süreçte aştım sanırım. Her işi kendim yapacağım takıntım iş hayatında beni yalnız bırakmadığından bildiğiniz telef ediyorum kendimi. Maillere anında dönüş yapılacak ama başkası cevap veremez olmaz herkesle ben iletişime geçicem, ürünler hazırlanacak durun benden iyi kimse yapamaz, yeni ürün tasarlanacak ben tasarlayacağım. En son yeni ürün fotoğrafları çekilecek onu da ben yapacağım diye el atınca;  Vanilya Dizayn 5 kişilik bir ekip olmasına rağmen ben kendi içimde voltranı oluşturabildim:)
Yani ben de düğün hazırlıklarından beri gördüğünüz üzere h…